BLAGOVNA ZNAMKA – Nekaj malega “marketinškega” razmišljanja

Ob prebiranju odličnega članka v Objektivu, kjer se avtor razpiše o nekdanjih zelo prepoznavnih blagovnih znamkah, se mi misli vrtijo okrog omenjenega – blagovna znamka…

O blagovni znamki bi lahko razpredal z različnih zornih kotov – lahko bi se lotil pogleda iz ekonomsko-marketinškega vidika, lahko bi se lotil tudi psihološko-čustvenega vidika pomena blagovna znamka, morda celo uporabno-komercialni vidik dojemanja (ali vpliv le tega) blagovne znamke – ampak bom poskušal podati, opisati tisto razmišljanje, tisti momentalni vidik “blagovne znamke”, ki se mi je prepletal po “tistem prostoru med obema ušesoma” v času prebiranja članka. Oziroma bolje rečeno – med samim prebiranjem članka se je vzporedno pojavljalo razmišljanje, razmišljanje Bogota.

Kaj je blagovna znamka? Kdo ustvari blagovno znamko? Smo blagovna znamka lahko posamezniki? Je…je lahko Never give up tudi blagovna znamka? S čem, s kakšnim projektom lahko utrdimo prepoznavnost Never give up-a ….?

Vprašanja. Kot bliski v temi. Misli se prepletajo, prihajajo do zaključkov. Ideja Never give up-a je zrastla iz malega človeka. Malega človeka z velikim srcem in vztrajnim korakom. Nastal je prvi projekt, pa drugi….. Nastajat so začeli izdelki. Sedaj tvori “blagovno znamko” Never give up-a zbir projektov, ki se časovno prepredajo skozi vse leto. Ruthin tek, 10 krogov za 10 nasmehov, Srce Slovenije, Pikin ultra tek…Vsak projekt je izdelek. In če kakovost, oblika in namen izdelka določajo in tvorijo prepoznavnost blagovne znamke – si potem upam trditi, da vsaj ti “izdelki NGU-ja” s svojo vsebino, srčnostjo in namenom utrjujejo blagovno znamko NEVER GIVE UP.

Veliko se še lahko postori na prepoznavnosti in moči blagovne znamke, najbolj na dodani vrednosti. Največja dodana vrednost je in bo – prenos osnovne ideje naprej, mlajšim generacijam…. Seveda, poraja se mi sedaj vprašanje – kako lahko jaz pomagam k utrditvi prepoznavnosti? Del odgovora mi je že znan, poznan….Ideja – nov izdelek – se je že pojavil v mojih mislih.

Predno pa dokončni “izdelek” nastane, se mi poraja še sledeče: Na kateri danosti, vrednotah bi gradil nov izdelek (ki bo povezan s št.40), da bom/bomo lahko utrdili tako pomen kakor veljavo blagovne znamke Never give up? Je to srčnost? Je to predanost? Je to objem prijateljstva? So to otroci, družine? Ali bo to preprosto – biti to, kar si, kar zmoreš in s čemer lahko pomagaš drugim?

Želim si  – in nisem seveda edini – izgraditi prepoznavnost blagovne znamke Never give up. Želim jo postaviti “stopnico navzgor”. Pa ne zaradi sebe, ne zaradi Markovičev; bolj zaradi tistih, ki nas potrebujejo in zaradi katerih počnemo to kar počnemo. Verjamem tudi, da bodo tisti, ki nas sedaj še opazujejo od daleč, pristopili k nam in nam sledili; tako v organizaciji, pripravi “izdelkov”, kakor tudi pri udeležbi kakšnega dogodka, teka…I n samo s tem, da prepoznajo (prepoznamo) edinstvenost naših “izdelkov” gradimo trdne temelje blagovne znamke in samega delovanja društva. Druga največja dodana vrednost in hkrati edinstvenost vsakega izdelka in s tem celotne blagovne znamke je v samem temelju, ideji – namreč smo edini od vsega začetka, ki organiziramo humanitarne “izdelke” in ki v celoti vsa zbrana sredstva – takoimenovane štartnine – namenimo otrokom, družinam oz. posameznikom, ki potrebujejo pomoč. Še enkrat – vsa zbrana sredstva, ki jih naši obiskovalci namenijo kot štartnino, gredo v tiste roke, ki so nujno potrebne pomoči. Ob poplavi raznih t.i. “humanitarnih” prireditev smo tukaj edinstveni. In na tej dodani vrednosti blagovne znamke je potrebno delati naprej. Na teh temeljih je potrebno utrjevat moč, prepoznavnost in veljavo blagovne znamke Never give up.

Kakor avtor zaključuje svoj članek s “….samo z nemogočimi koraki se gradijo zares velike in junaške zgodbe….” bom zaključil tudi jaz; veliko nemogočih korakov je že bilo storjenih, junaške zgodbe so se ovekovečile in vsi smo zmagovalci. Največji zmagovalci in junaki pa so tisti, h katerim pristopimo z našimi rezultati izdelkov in ki se nam preprosto zahvalijo… Tudi s solzami.

Verjamem v izgradnjo veljave blagovne znamke Never give up, verjamem v večanje dodane vrednosti našim izdelkom. Samo z nemogočimi koraki lahko gradimo zares velike in junaške zgodbe in samo takšne lahko postanejo zmagoviti brandi.

In NEVER GIVE UP je zmagovit brand.

P.S. : Spoštovani Jure Apih – HVALA za odlično iztočnico mojega osebnega razmišljanja…

Advertisements

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava /  Spremeni )

Google photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google računom. Odjava /  Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava /  Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava /  Spremeni )

Connecting to %s