Ljubezen podira zidove in gradi mostove

Misel, prejeta v sporočilu mi je dala iztočnico… Med vožnjo, na Obalo, na novo serijo treningov… Kombinacija glasbe (Eminem: “Beautifull”), razmišljanja o ropotu in misli, prejete v sporočilu z zaključkom tega naslova – te zadene. Zadene tako močno, da se “med ušesi” odvrti… Čutim, da se moram ustaviti, vzeti kos papirja in zapisati… zapisati sledeče:

Kako močna misel. Če se je zaveš. V zadnjem obdobju sem jo doživel – v vseh pogledih. Tako osebno, tako na športnem področju, tako privat in tako na društvenem področju. Ljubezen namreč. Ljubezen do življenja, ljubezen do zdravja, ljubezen do športa. Ljubezen je podirala zidove, tako močna je bila – da sem odtekel svoj življenjski maraton. In ljubezen je zgradila most – most naprej v življenje. In ta most je tako močan, kakršnega me sedaj vidite.

Ljubezen je energija. Energijo čutim dnevno in jo vlagam. Vlagam vase, vlagam v svoje bližnje, vlagam v šport. V vse tiste, ki mi v zadnjem obdobju stojijo ob strani, tako v privat življenju kakor v športnem. Zgradil sem sebe, postavil se na nivo, kjer še nisem bil; od tukaj imam pogled naprej. Pogled na cilj, prihajajoč skozi cilj… A tu nisem sam. Tu je ekipa ljudi, ki diha in dela z menoj. Vse to je ljubezen, ki gradi most. Most do vizije, do ideje.

Ljubezen podira zidove. In ljubezen je podrla zid. Zid trden kakor oklep. In obljubil sem, da bom plezal. In pležem. In gradim. Ljubezen gradi most. Ljubezen gradi mostove. Poskušam ostajat zvest samemu sebi, tako tudi v pisanju bloga. A ljubezen, ki podira zid je povezana z ropotom srca; in ljubezen gradi most, s spoštovanjem in zavedanjem. Zavedanjem vsega.

double-hearts-clipart-Double-Hearts

Ljubezen podira zidove in gradi mostove. Vedno**

p.s: Joli, hvala. Za iztočnico, za navdih…

Komentiraj